Toimitusehdot

Toimitustavat

Käytämme lähetysten toimittamiseen Suomen Postia. Tuotteet lähetetään 1-14 pv aikana. Lähetyksen saavuttua noudettavaksi saat saapumisilmoituksen kotiosoitteeseesi. Tuotteet ovat tämän jälkeen välittömästi noudettavissa.

Toimituskulut

Maksamme kaikki postituskulut yli 180 euron tilauksista.

Myyntialue

Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan ainoastaan Suomen alueelle.

Toimitusaika

Tilaukset pyritään toimittamaan postiin 1-14 pv tilauksesta. Pyrimme poistamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupasta, mutta jos jokin tilaamasi tuote on loppu, ilmoitamme tästä välittömästi. Lähetämme halutessasi koko tilauksen heti puuttuvan tuotteen saatuamme. Tilaukset pyritään toimittamaan täydellisinä. Mikäli jokin tuote on pitempiaikaisesti loppu ja emme pysty saamaan sitä kohtuuajan kuluessa lisää, niin tilaus voidaan toimittaa osissa.

Viallisen tuotteen palautus

Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen. Reklamointiaika tuotteen noudosta on 14 päivää. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta timo@hyvaoloilona.fi, tai puhelimella numerosta 044 980 8109. Viallinen tuote vaihdetaan ainoastaan samaan uuteen nimikkeeseen. Kauppias ei korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei palautuksesta ole ensin sovittu kauppiaan kanssa. Kauppias ei lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia.

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset

Valitettavasti posti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.

Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Ota myös yhteys kauppiaaseen, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain mukainen seitsemän päivän palautusoikeus avaamattomille pakkauksille.

Palautusoikeus

Toimitetuilla tuotteilla on, kuluttajalain mukaisesti, toimitushetkestä lukien 14 vuorokauden vaihto-/palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee kuitenkin olla alkuperäisessä kunnossa ja alkuperäisessä pakkauksessa.  Kuluttajan on erikseen ilmoitettava tilauksen peruutuksesta myyjälle sähköpostilla osoitteeseen timo@hyvaoloilona.fi. Tavaran palauttaminen tai noutamatta jättäminen ei riitä tilauksen peruutukseen. 14 vrk palautusoikeus on voimassa myös silloin kun tilaus palautuu esim postin toimipaikkapalautuksena eli lähetystä ei ole noudettu asiakkaan toimesta. Jos myyjä ei ole saanut ilmoitusta tilauksen palauttamisesta sähköpostilla on myyjä velvollinen perimään palautumisesta aiheutuneet kulut asiakkaalta.

Hyvä Olo Group Ay palauttaa kauppasumman 14 vuorokauden sisällä asiakkaan ilmoittamalle tilille kun tuote on palautunut Hyvä Olo Group Ay:lle ja palautus on asiamukainen.

Palautus suoritetaan osuuspankista.

Palautusosoite:

Asiakaspalautus, Hyvä Olo Group Ay, Solkikatu 4 B, 33710 Tampere

Yhteystiedot

Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti:

- Sähköpostilla osoitteesta timo@hyvaologroup.fi,

- Puhelimella numerosta 044 980 8109

Selaa tuotemerkkejä